İnşaat aşamasında yönetim hizmetleri danışmanlığı
Bir tesisin hizmete girmesini takip eden ilk 10 (on) yıl süresindeki işletme maliyetleri, tesisin yatırım maliyetine eşit düzeydedir. Başka bir değişle kullanıcılarına hizmet veren tesisin 10 (on) yıllık işletme giderleri ile aynı ölçekte ikinci bir tesis inşa edilebilmektedir (Arsa bedeli hariç).
İATYD amacı ilk gününden itibaren tesisin işletme maliyetlerini azaltmaktır. Bu amaçla tesis yatırım – işletme ilişkilerini kurup modelleyecek, tercih edilen yatırımların işletme giderlerine nasıl etki ettiğini gösterecek fizibilite çalışmaları yapılmaktadır.
Planlama safhası bir mülkün yaşam döngüsü içindeki maliyetlerini etkileyen en önemli unsurdur. Yönetim ve kullanma konseptlerinin analizi, fonksiyonların tanımlanması, kalite, teçhizat ve maliyet kalemlerinin belirlenmesi mülk yönetiminin ana çerçevesini belirler. Özellikle bu aşamadaki kararlar ileride meydana gelecek operasyonel ve yönetimsel maliyetler ile yatırımın geri dönüşüne tesir edecektir.
Buradaki amaç gelecekteki yönetim ve kullanıcıların istek ve ihtiyaçlarının planlamaya dâhil edilmesidir. Bu özellikle uzun vadede tasarruf sağlamaya yol açacaktır.
İnşaat Aşamasında Tesis Yönetim Danışmanlığı kapsamında verilebilecek hizmetler;
Mavimor edindiği tecrübeler ile yeni yerleşmeye açılan projelerde, tüm kullanıcıların haklarını gözeterek, refah düzeyini arttırmak, mağduriyetlerin oluşmasını ve ana gayrimenkulün zarar görmesini engellemek amacı ile yaşam ve çalışma senaryolarının hazırlar.
Tüm çalışmalar ve yaratılan senaryolar projenin mimari, teknik ve idari gereklilik ve yeterliliklerine uygun olarak özenle düzenlenir.
Mavimor, farklı alanlarda uzman kadrosu ile yaşam ve çalışma alanlarında şeffaf, güvenilir ve hukuka uygun, kurumsal ve müşteri odaklı Yönetim Danışmanlığı Hizmetleri sunarak, refah ve konfor seviyelerinin mümkün olan en üst seviyeye çıkartılmasını hedeflemektedir.
Bu kapsamda danışmanlığı verilen hizmetler;